تورآگهي : سفر را آغاز كن، زمين در دست توست

ارائه دهنده جديدترين پيشنهادهاي مسافرتي

تورآگهي : سفر را آغاز كن، زمين در دست توست

۲ بازديد

تورآگهي ارائه دهنده بهترين تورهاي روز

ايران كشوري بسيار زيبا با جاذبه هاي گردشگري فراواني مي باشد. تعداد زياد توريست ها در ايران، چه داخلي و چه خارجي تمامي فعالان در زمينه گردشگري را به ارائه كار منسجم تر و مورد قبول از ديد مشتريان، واداشته است .

بنلبراين فعاليت در زمينه گردشگري يكي از فعاليت هاي بسيار مهم در ايران مي باشد. منابع مختلفي براي ارائه فعاليت هاي حوزه گردشگري وجود دارد. علاوه بر فعاليت در محيط سنتي براي ارائه خدمات گردشگري و فروش تور، كم كم اين فعاليت ها به فضاي مجازي راه پيدا كرد و هم اكنون شامل فعاليت هاي گسترده اي در قالب وب، براي دريافت اين خدمات شاهد هستيم.

به همين منظور سايت تورآگهي با هدف ايجاد بانك اطلاعاتي كامل در زمينه عرضه  تور هاي مختلف زير نظر آژانس هاي مسافرتي و ارائه قسمت قابل توجه و كاملا اختصاصي به نام مجله گردشگري تورآگهي، كه بسيار متنوع و جديد است، اقدام به فعاليت در حوزه گردشگري نموده است.

همانطور كه در بالا اشاره شد فروش تور يكي از موارد حائز اهميت در زمينه گردشگري و مورد توجه  فعالان اين حوزه  مي باشد.

تورهاي داخلي-تورآگهي

با توجه به جاذبه هاي گردشگري بالاي كشور عزيزمان، تورهاي داخلي مختلفي ارائه شده است. مهم ترين و جذاب ترين تور كه در ايران از استقبال زيادي برخوردار است، تور كيش مي باشد. بدليل شرايط بسيار عالي اين جزيره همواره علاقه مندان زيادي به جزيره كيش سفر مي كنند.

با توجه به وجود متقاضيان تور كيش از نقاط مختلف ايران شاهد ارائه تور كيش از شهرهاي گوناگون هستيم كه در اين بين مي توان به تور كيش از مشهد، تور كيش از تهران و .... اشاره نمود.

علاوه بر تورهاي داخلي، تورهاي خارجي نيز مورد توجه مردم عزيز ايران مي باشد. چرا كه بازديد از كشورهاي مختلف به هم افزايي فرهنگي انسان ها بسيار كمك مي كند.

تورها با مقصد هاي مختلف ارائه و با توجه به جاذبه آن كشور به مورد استقبال قرار مي گيرد. از مواردي كه مي توان به آن اشاره داشت: تور اروپا ، تور دبي، تور مالزي و ....

تورهاي خارجي-تورآگهي

تورهاي خارجي نيز مانند تورهاي داخلي از اقصي نقاط ايران ارائه و در خدمت مردم عزيز قرار ميگيرد مانند تور دبي از مشهد، تور دبي از تهران يا تور مالزي از مشهد كه به راحتي قابل مقايسه براي انتخاب مشتريان و مسافران گرامي مي باشد.

سايت تورآگهي تمام تلاش خود را در حوزه گردشگري و ارائه تورهاي در قالب بسيار زيبا و كاربرپسند به كاربسته و اميدواريم بتوانيم كاري مورد قبول كاربران عزيز و در خور شان ايشان ارائه نماييم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.