معرفي مراكز خريد مجلل ايران

ارائه دهنده جديدترين پيشنهادهاي مسافرتي

معرفي مراكز خريد مجلل ايران

۲ بازديد

مراكز خريد-مراكزخريد مجلل-مراكز خريد ايران

 

امروزه شاهد بوجود آمدن مراكز خريد بسيار بزرگ و مجلل هستيم.اين مراكز بزرگ به نوعي نياز هاي مسافران و مردم بومي آن منطقه را فراهم مي آورد. اين پروژه‌ها كه معمولا مجتمع‌هايي چند‌منظوره‌اند و براي برآورده كردن نيازهاي فرهنگي و اجتماعي مشتريان هم برنامه‌ريزي كرده‌اند، نقش مستقيمي در رونق كسب‌و‌كار منطقه و افزايش ميزان نشاط اجتماعي داشته‌اند.

درادامه بزرگترين مراكز خريد ايران را معرفي خواهيم كرد..



مركز خريد ارگ (ارگ سنتر)؛ تهران


مركز خريد ارگ، مركزي است 5 طبقه (دو طبقه همكف و سه طبقه ديگر) كه به صورت اختصاصي به فعاليت تجاري مي‌پردازد. ارگ يكي از جديدترين مراكز خريد تهران است كه در منطقه تجريش واقع شده است. وجود فروشگاه‌هاي متنوع با متراژهاي مختلف و هزار واحد پاركينگ در 5 طبقه، شهر بازي و فودكورت اين مركز خريد را تبديل به يكي از مراكز خريد مجلل تهران كرده است.


مركز تجاري سام (سام سنتر)؛ تهران


مجتمع تجاري سام سنتر در خيابان فرشته تهران واقع شده و باداشتن زميني به مساحت هزار و 750 متر مربع، در 9 طبقه،شامل، 26 فروشگاه تجاري در ابعاد 35 تا 200 متري در دو طبقه همكف و اول، 200 پاركينگ در طبقات دوم تا هفتم، يك طبقه آشپزخانه و هزار و 200 متر فضاي رستوراني در طبقه نهم با چشم‌اندازي كوهستاني در بهترين نقطه شهر تهران به مركز خريدكم‌نظيري مبدل شده است.


مركز خريد پالاديوم؛ تهران


پالاديوم در منطقه زعفرانيه تهران واقع شده و با برخورداري از زميني به مساحت ده هزار متر مربع با مساحت زيربناي صد هزار متر مربع، 13 طبقه در ضلع جنوبي، 11 طبقه در ضلع شمالي و 6 طبقه زير همكف، مجموعه‌‌اي‌ متنوع و كامل از امكانات و خدمات را در دل خود جاي داده است. اين مركز خريد داراي 150 واحد تجاري، سوپرماركتي با مساحت 2500 مترمربع، تعداد 150 واحد اداري و 60 هزار متر مربع مشاعات شامل هزار واحد پاركينگ در 6 طبقه و يك باشگاه ورزشي بي‌نظير است.

 


مجتمع تجاري مدرن الهيه؛ تهران


مجتمع تجاري مدرن الهيه، همان‌طور كه از نامش برمي‌آيد، در منطقه الهيه تهران واقع شده است. اين مجتمع كه طراحي فوق‌العاده مجللي دارد، ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻨﻰ ﺑﻪ ﻣﺴﺎﺣﺖ 1915 ﻣﺘﺮ ﻣﺮﺑﻊ، در 11 طبقه ساخته شده است. بخش تجاري مجتمع شامل دو طبقه و داراي 30 واحد است كه عمدتا به عرضه پوشاك اختصاص دارد. البته تعداد واحدهاي عرضه ساعت و عطر و ادكلن و... نيز قابل توجه است.

 

مجتمع چندمنظوره كورش؛ تهران


مجتمعي بي‌نظير در پايتخت در اتوبان ستاري كه با داشتن بيش از 500 واحد تجاري اين روزها تبديل به يكي از شلوغ‌ترين مراكز خريد تهران شده است. مجتمع تجاري كورش علاوه بر تجاري بودن، عنوان مجتمع فرهنگي را نيز يدك مي‌كشد، چرا‌كه بزرگ‌ترين پرديس سينمايي كشور در اين مجتمع تجاري فرهنگي تاسيس شده است. يكي از مدرن‌ترين مراكز تفريحي- سرگرمي كشور نيز در اين مجتمع تجاري با عنوان ژوپيتر فعاليت مي‌كند. حضور فعال ده‌ها رستوران، فود كورت و البته كافي‌شاپ‌هاي متعدد در مجتمع تجاري فرهنگي كورش نيز قابل توجه است. 

 



مركز خريد اصفهان سيتي سنتر؛ اصفهان


اصفهان سيتي سنتر بزرگ‌ترين مركز خريد ايران و خاورميانه است. مساحت زيربنايي بخش اداري و تجاري اين مركز 465 هزار متر مربع است و مساحت زيربنايي كل اين مجموعه 600 هزار متر مربع است. ساختمان اين مجموعه 7 طبقه است و بيش از 750 فروشگاه، يك هايپرماركت، مغازه‌ها، غرفه‌ها، رستوران‌ها و آژانس‌هاي هواپيمايي به انضمام يك هتل 7 ستاره، 7 سالن سينما، يك مركز مالي، يك مركز تجاري و يك محوطه تفريحي اجزاي تشكيل دهنده اين مركز هستند. همچنين بزرگ‌ترين شهربازي سرپوشيده با مساحت 345 هزار متر مربع در خاورميانه در اين مركز خريد قرار دارد.
 



مجتمع خليج فارس؛ شيراز


پنجمين مركز تجاري- تفريحي و توريستي بزرگِ جهان با نام زيبا و غرورآفرين خليج‌ فارس در ابتداي ورودي شهر جديد صدرا با مساحت ۵۰۰ هزار مترمربع زيربنا واقع شده است. مجموعه خليج فارس شيراز يك پروژه فاخر و عظيم است كه داراي بيش از 2500 واحد تجاري، هايپرماركت، شهربازي، شش سالن‌ سينما، رستوران و كافي‌شاپ‌هاي متعدد، پاركينگ سرپوشيده با ظرفيت 5500 خودرو، مركز معاملات و بورس، سكوى فرود هليكوپتر، مركز بازي‌هاي رايانه‌اي و هتل بين‌المللي پنج ستاره است.


مجتمع آرمان؛ مشهد مقدس


مجتمع تجاري، اقامتي و مسكوني آرمان داراي مساحت عرصه 10535 متر مربع و زيربنايي حدود 90 هزار متر مربع است. پروژه آرمان با داشتن 95 متر از بر خيابان نواب صفوي و فقط حدود 500 متر فاصله با حرم امام رضا (ع) در موقعيتي استثنايي قرار گرفته و مي‌تواند پاسخگوي نياز زائران حرم باشد. پروژه آرمان در 13 طبقه ساخته شده است و داراي 401 واحد تجاري، 291 واحد اقامتي، 119 واحد مسكوني و 431 واحد پاركينگ است. در ساخت اين پروژه از جديدترين تكنولوژي صنعت ساختمان شده است و در طراحي يكي از نمونه منحصربه‌فرد شهر مشهد به حساب مي‌آيد. وجود تفرجگاه مركزي با طراحي فوق‌العاده خاص و منحصربه‌فردش اين مجتمع را در نوع خود بي‌نظير كرده است. از ويژگي‌هاي اصلي اين پروژه مي‌توان به سيستم مديريت هوشمند ساختمان، معماري نوآورانه و خاص، تنوع متراژ در واحدها، طراحي داخلي مدرن و زيبا و دسترسي آسان به نقاط مختلف شهر مشهد اشاره كرد.

 



مجتمع لاله پارك؛تبريز
مجتمع تجاري تفريحي لاله پارك در حوالي ميدان شهيد فهميده تبريز قرار دارد. اين مجتمع در زميني به مساحت 26500 متر مربع و زيربناي 91550 متر مربع در منطقه 5 شهرداري تبريز واقع شده است. اين پروژه در قالب مركز تجاري، تفريحي و هتل 5 ستاره بين‌المللي ساخته شده است و از حيث ابعاد و همچنين كاربري‌هاي پيش‌بيني شده در آن و به دليل موقعيت جغرافيايي و همچنين دسترسي به شبكه بزرگراهي، از جمله طرح هاي بزرگ و ممتاز تجاري – تفريحي شهر تبريز محسوب مي‌شود.

 



مركز خريد سارينا يك؛ كيش


بازار تجاري، اداري سارينا يك در زميني به مساحت 5292 متر مربع در 10 طبقه شامل يك طبقه پاركينگ، دو طبقه تجاري و 7طبقه اداري بنا شده است. اين بازار در اراضي شرقي جزيره زيباي كيش، بلوار خيام، روبه‌روي هتل ارم واقع شده است. نزديكي و مجاورت اين مجتمع به مراكز خريد جزيره (مركز تجاري كيش و پرديس 1 و 2) و هتل ها (ارم و داريوش) رستوران‌ها و چشم‌انداز رو به دريا از محاسن بزرگ اين مجتمع به شمار مي‌آيد كه آن را از ديگر پروژه‌ها متمايز مي‌سازد.

 


شما در مجله گردشگري تورآگهي  با جاذبه هاي گردشگري شهر هاي مختلف ايران آشنا خواهيد شد. 

در مورد قزوين چه مي دانيد؟ با تورآگهي همراه باشيد.

 

اگرچه ايران شهرهاي توريستي زيادي دارد اما هر ساله تورهاي كيش  مورد توجه فزاينده اي قرار مي گيرد.

تورآگهي، ارائه دهنده جديدترين پيشنهادهاي مسافرتي براي شما 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.